فیس بوک,فیس بوک فارسی,فیس بوک ایرانی

آموزش فیس بوک,آموزش کامپیوتر,آموزش اینترنت,دانلود,آموزش وبلاگ

فیس بوک,فیس بوک فارسی,فیس بوک ایرانی

آموزش فیس بوک,آموزش کامپیوتر,آموزش اینترنت,دانلود,آموزش وبلاگ

200 سابت برای ساخت ایمیل های مختلف

ایمیل های یاهو و جی میل و هات میل ، شاید از معروفترین سرویس های ایمیل در دنیا باشند و شاید هم می توان گفت جز قدرتمندترین آن ها ، اما شاید بعضی افراد به هر دلیلی ترجیح می دهند از سرویس های دیگر استفاده کنند ، به همین جهت 200 سایتی که در این پست معرفی میکنیم که جز بهترین ها هستن.

 

ادامه مطلب ...

چک کردن پیج رنک گوگل

معرفی سایت های ابزار نمایش پیج رنک گوگل برای سایت و وبلاگ.

پیج رنک چیست؟پیج رنک میزان اهمیت هر سایت یا وبلاگ برای گوگل میباشد،پیج رنک از اعداد 0 تا 10 میباشد. هر چه قدر این عدد به 10 نزدیک تر باشد اهمیت آن برای گوگل زیاد است یعنی در نتایج اول گوگل ظاهر می شوید

همه دوست دارند سایت های خود را بالاتر از بقیه ببینند و آمار و ارقام بالاتری در میان سایت های مشابه فعالیت خود و یا شاید تمامی سایت ها را داشته باشند.

یکی از مهمترین و محبوبترین و شاید دقیق ترین سیستم رتبه دهی ، پیج رنک گوگل باشد.عوامل زیادی باعث می شوند که سایت شما پیج رنک قابل قبولی در گوگل کسب کند.



در مطالب بعدی بیشتر به مطالب تخصصی تر در زمینه کسب رتبه در پیج رنک گوگل خواهیم پرداخت ، اما برای این پست میخواهیم 3 تا سایت خوب را برای تست پیج رنک گوگل سایت شما معرفی کنیم...
 
ادامه مطلب ...

آموزش جلوگیری از تگ شدن در فیسبوک

شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که بعضی از دوستانتان شما را در عکس های بی ربط تگ (Tag) می کنند یا اینکه در عکسی تگ شدید که دوست ندارید در Wall شما قرار بگرید.


خوشبختانه فیسبوک این می تواند مشکل شما را حل کند...

 

ادامه مطلب ...